Ce putin ciudat este ca oamenii ajung sa fie dependenti de cele mai ciudate chestii posibile. Mai ales in era moderna in care traim, cu ajutorul vitezei incredibile prin care se propaga informatia pe internet, acest fenomen este deja o constanta. Ia de exemplu video-ul Gangam Style. A inceput timid, cu doar cateva mii de vizualizari. Cine s-ar fi asteptat atunci ca o sa stranga peste un miliard de astfel de vizualizari si o sa fie hitul unei planete intregi? Nimeni. Dar oamenii l-au vazut, l-au placut, l-au transmis mai departe, s-a creat aceasta reactie in lant care a dus pana la urma la rezultatul pe care fiecare dintre noi il stim. Un alt exemplu bun il reprezinta showul animat My Little Pony.
El a fost creat pentru fetite, insa in doar cateva saptamani era vizualizat de milioane de adulti la nivel global. Ceea ce e mai mult decat straniu. A urmat o explozie de jocuri ponei si alte jocuri cu unicorni in mediul virtual, si o popularizare excesiva a acestui termen de ponei. In New York, adulti in toata firea discutau in asteptarea semaforului despre serial si despre ceea ce reprezinta pentru ei poneii. Chiar daca lucrurile astea se intamplau acum doi ani, ele inca mai sunt de actualitate si in prezent, chiar daca nu chiar cu aceeasi intensitate.
Asta ne arata ca nu trebuie sa fii neaparat un fan al unui lucru pentru a deveni dintr-o data obsedat de el. Probabil a nici macar 1% din cei care urmareau My Little Pony nu urmareau anime-uri, si totusi au devenit rapid dependenti de episoadele lui.