Fiecare mutare este unica datorita unor particularitati precum etaje de plecare si de sosire, existenta si functionalitatea lifturilor, inventarul tuturor obiectelor, volumul acestora sau accesul la locurile de parcare. Tinand cont de aceste aspecte, nicio mutare nu seamana cu alta, chiar si in cazul in care aceleasi obiecte sunt mutate de mai multe ori.
Datorita celor peste 1350 de mutari de locuinte si a celor peste 2500 de companii din portofoliu, Volsped ofera servicii profesioniste de mutari, incepand cu organizarea fiecarei operatiuni si finalizand cu repozitionarea obiectelor la noua locatie.
Inca de la primul apel telefonic, echipa Volsped incepe organizarea mutarii dumneavoastra. Primul pas in realizarea mutarii perfecte este programarea unei evaluari gratuite. In timpul acestei intalniri, reprezentantul nostru va va oferi toate informatiile cu privire la desfasurarea operatiunii si va intocmi inventarul obiectelor care urmeaza sa fie mutate.
Dupa evaluare, se calculeaza oferta de pret a relocarii, tinand cont de toate aspectele importante, precum durata de desfasurare, numarul membrilor echipei, numarul si volumul autoutilitarelor necesare, materialele de protectie care vor fi folosite si echipamentele de lucru necesare. Dupa trimiterea ofertei de pret, se nominalizeaza echipa care va lua parte la mutare, se verifica stocurile de materiale necesare si se planifica atent fiecare pas al relocarii. Astfel, in ziua lucrarii, inainte de inceperea acesteia, fiecare persoana din echipa Volsped va sti cu exactitate ce sarcini are de indeplinit.
La fiecare mutare este prezent un coordonator, care are rolul de a directiona echipa si de a mentine relatiile cu clientii.
Pentru ca fiecare mutare sa fie un succes si fiecare client nou sa se transforme intr-un client fidel, Volsped crede cu adevarat in munca in echipa si in spiritul colegialitatii.
Aflati mai multe despre serviciile de mutari locuinte oferite de firma noastra.