Paginile de fani sunt o modalitate foarte buna de prezentare a brandului si a produselor voastre. Asa cum stiti, continutul este regele. Este totusi o mare diferenta intre paginile de fani active din cauza managerilor de pagina sau cele care sunt active pentru ca exista interactiune cu fanii. Interactiunea cu fanii reprezinta, de fapt, popularitatea brandului.
Dar ce ajuta o pagina de fani sa aiba impact?
Continutul pe care il genereaza utilizatorul
Se pare ca paginile cu peste un milion de fani au de 3 ori mai mult continut din partea utilizatorului, comparativ cu o pagina de fani „medie”. In ordine, cele mai importante tipuri de continut sunt urmatoarele:
- Imagine plus text
- Imagine
- Video
- Text
- Poll (chestionar)
Media posturilor generate de catre utilizator este de 70.4 posturi.
De partea cealalta a baricadei stau motivele pentru care un user s-a decis sa nu mai urmareasca o pagina de brand. Acestea sunt, in ordine, urmatoarele:
- Se simt tratati in mod special de catre brand (95%)
- Pagina a devenit purtatorul de cuvant neoficial al brandului (94%)
- Acolo utilizatorul poate sa comunice sau sa interactioneze cu alti utilizatori (77%)
Exista doua motive principale pentru care utilizatorii aleg sa foloseasca un brand si sa urmareasca pagina lor de Facebook. Acestea sunt: obtin beneficii promotionale (84%) si oamenilor le place realmente produsul (89%).
Oamenii vor sa gaseasca informatii in exclusivitate pe pagina de brand a produsului. Optzeci si patru la suta dintre acestia spun ca doresc sa afle in exclusivitate oferte promotionale si ca apreciaza paginile care au jocuri sau alte aplicatii personalizate.
Un alt sfat important pentru a creste popularitatea unui brand pe retelele de socializare este sa nu folosim niciodata continut duplicat, spre exemplu pe Facebook sau pe Twitter. Dupa terminarea procesului de web design, promovarea SEO si Social Media a unui site devine cel mai important lucru. Daca ea este facuta corect, siteul va avea multe de castigat.