Posibilitatile de a deschide o afacere online sunt nenumarate si cu putine cunostinte si perseverenta un site web se contruieste relativ usor si eficient. Rabdarea si perseverenta trebuie sa intervina atunci cand il promovam si cand facem tot ce ne sta in putinta pentru a gasi clienti care sa apeleze la serviciile noastre si sa ajunga sa ne aleaga pe noi in defavoarea altor prestatori de servicii de acelasi fel.
Pentru ca o afacere online in domeniul serviciilor pentru site-uri web poate sa inceapa oricand de la a fi reseller, trebuie stiut ca pe piata exista multi reselleri de gazduire web. Exista si reselleri de domenii web, dar acestia sunt mai putini si greu de gasit, plus ca sunt putini cei care apeleaza la ei cand exista foarte multi registrari de domenii web, adica firme private, in afara de institutia ROTLD. Un reseller, la modul general, prin definitie, este o firma sau un individ care revinde sub o marca sau un brand construit de el insusi ale carui servicii provin de la firma mama care are organizate pachete de servicii de hosting. Firma mama este providerul oficial de web hosting si de alte servicii web, care inchiriaza serverele sale intregi sau parti din ele, resellerilor pentru o anumita suma, pe luna sau pe an.
Providerul vinde resellerului un pachet mare de hosting pe care acesta il imparte dupa cum crede de cuviinta pentru a-l vinde pe bucati clientilor pe care ii obtine. Daca, de exemplu, un reseller cumpara un cont de 20.000 MB spatiu pe hard-disk si 100.000 MB banda larga alocata lunar pentru 100 de lei, resellerul poate imparti acest pachet in 100 de MB/pachet pentru 100 de pachete de hosting plus 1000 MB trafic lunar, le poate vinde cu 10 lei consumatorilor finali. Daca reusiti sa vindeti toate cele 100 de pachete va alegeti cu 900 de lei minus cei 100 de lei pe care i-ati dat pe pachetul initial, cumparat de la firma-mama. Astfel sunteti un provider-reseller de servicii de gazduire web.