Afaceri

Ce faci daca intampini probleme in relatia cu compania de asigurari?

In prima jumatate a anului s-au inregistrat 7.508 de reclamatii depuse la CSA (Comisia de Supraveghere a Asigurarilor), dintre care 70% s-au solutionat in favoarea reclamantilor. Acest procent indica un grad ridicat de nemultumire fata de societatile de asigurare, majoritatea reclamantilor avand motive intemeiate pentru a depune plangere.

Potrivit Mediafax, in 2011, trei societati de asigurare au inregistrat 60,15% din numaul total de reclamatii adresate CSA:

  • Euroins – 27,65%
  • Carpatica Asigurari – 16,96%
  • Astra Asigurari – 15,54%

Din totalul reclamatiilor depuse in 2011 la CSA, cele mai multe au avut in vedere asigurarea RCA cu un procent de 72,13%. In ceea ce priveste asigurarea CASCO, plangerile depuse au reprezentat 16,37% din total.

In cazul in care intampini dificultati in rezolvarea unui dosar de dauna deschis la o anumita companie, te sfatuim ca initial sa depui o plangere direct catre respectiva societate de asigurare. Majoritatea firmelor de asigurari au birouri proprii pentru primirea si rezolvarea plangerilor. Insa in acest caz, durata de solutionare nu este stabilita prin lege.

Daca dupa depunerea plangerii compania de asigurare nu doreste sa rezolve problema legata de despagubire, poti face o reclamatie catre CSA. Aceasta este obligata sa comunice un raspuns in cel mult 30 de zile, in favoarea oricarei dintre partile implicate – a ta sau a societatii de asigurare.

Este important sa stii care iti sunt drepturile in calitate de asigurat. Compania Broker Virtual, detinatorul brandului i-Asigurare.ro, ofera clientilor sai asistenta in caz de dauna si furnizeaza toate informatiile necesare in vederea deschiderii si solutionarii unui dosar de dauna.

Cum poti depune o petitie la CSA?

  • Poti merge personal la sediul central sau sediile teritoriale CSA
  • Poti trimite petitia prin fax (021.316.78.64) sau e-mail (office@csa-isc.ro)
  • Poti completa petitia online, pe website-ul CSA, accesand pagina de reclamatii.

Pentru a primi telefonic asistenta de specialitate in vederea formularii unei petitii, poti suna la numarul de telefon pus la dispozitie de CSA: 0-8008-25627 (Telverde Dialog CSA).

Related posts
AfaceriAntreprenoriat

Parcul de panouri fotovoltaice - o investite sustenabila!

AfaceriAgricultura

Afla tot ce trebuie sa stii despre Agil erbicid

AfaceriServicii Clienti

De ce sa apelezi la serviciile de desinsectie? Afla mai multe informatii

AfaceriMarketing

Un nou trend in advertising: promovarea pe Instagram. De ce sa faca parte din strategia ta de comunicare?

Sign up for our Newsletter and
stay informed