Magnetii publicitari, precum ii cunoastem noi (ori magneti personalizati sau promotionali) au aceasta denumire deoarece ofera unor firme sau organizatii posibilitatea de a comunica informatia unui grup anume de oameni, oarecum targetat. Exista mai multe varietati de materiale promotionale personalizate de acest tip, din care cei doritori pot sa aleaga. Click aici pentru a vedea cateva astfel de modele de magneti – ei pot sa aiba forme diverse, sa fie precum niste rame, sa aiba rol informativ, de tip memoholder si asa mai departe. In functie de specific, de targetarea publicului, se poate opta pentru solutii inovatoare in respectivul segment.
Dincolo de parerea conform carora acesti magneti personalizati nu ar fi usor de comandat sau prea costisitori, oferta actuala chiar de pe piata romaneasca arata ca ca fiecare magnet poate sa primeasca un design propriu, personal si unic – astfel ca intr-un timp scurt, odata ce grafica este realizata, materialele sa fie realizate.
De la centre medicale, la companii de marketing, institutii publice, marci de produse alimentare, cluburi, organizatii non guvernamentale – toate aceste entitati pot sa beneficieze de pe urma acestor mici magneti. Cum sunt insa clasificate aceste produse?
1. Magnetii publicitari standard – ei sunt realizati din folie de cauciuc flexibil, la o grosime (in general de 0.4 mm), avand proprietati magnetice, fiind tipariti in mai multe culori. In functie de preferinte, se poate opta pentru plastifiere lucioasa sau mata.
Contrar aparentelor, acestea nu isi pierd caracteristicile magnetice in timp, ci dimpotriva, asigura o rezistenta sporita, mesajul imprimat ramanand foarte mult timp vizibil.
Costurile realizarii unor astfel de materiale promotionale personalizate sunt strans corelate cu forma si dimensiunea acestora, pe de o parte. Apoi, se iau in calcul culorile folosite, cantitatea exacta de magneti ce vor fi realizati. Unele tipografii digitale, de specialitate, ofera si procesari grafice si livrare la sediul firmei.
2. Magnetii de tip memoholder – vezi aici o gama completa ! – fata de cei anterior, acestia au o dimensiune standard – un diametru si o suprafata printabila de 15 mm. Imprimarea, realizata pe o fata a suportului, prin tehnica UV, rezista in tip, avand acelasi tarif, indiferent de culorile folosite. Se pastreaza o calitate ridicata, prin utilizarea unor nuante foarte fine. Acestia pot fi lipiti pe frigidere sau pe orice alte aparate sau materiale din metal. Faptul ca sunt in locatii ca si aceasta le ofera un avantaj considerabil.
In cadrul acestor tipografii exista o serie de template-uri ce pot fi folosite, personaliate dupa nevoie clientului. De asemenea, internetul ofera o multitudine de idei in aceasta directie.
Pe langa acestea, o tipografie digitala moderna mai ofera si alte servicii de tiparire de obiecte promotionale, precum pixuri, ceasuri, brelocuri, pungi, usb-uri, brichete.