Cel mai popular joc din lume din categoria arcade, Zuma, a aparut de-a lungul timpului in diferite versiuni. Odata cu succesul primei din serie, Zuma 2003, PopCap a inceput sa lanseze din ce in ce mai multe versiuni ale jocului in sine. Daca in 2009 ne bucuram deja de o gama diversa de jocuri zuma printre care Zuma’s Revenge pentru PC si o multime de alte versiuni pentru telefoane, iPod-uri sau versiuni flash, in 2010 PopCap a scos la iveala una noua.
Este vorba despre Zuma Blitz, joc dedicat in totalitate tuturor utilizatorilor platformei de socializare Facebook. Fanii jocului s-au bucurat de multe moduri de a juca acest joc insa odata cu lansarea versiunii pentru Facebook, numarul de jucatori a crescut consistent. Cel mai popular joc de tip „ball-blasting” din lume a fost comprimat astfel intr-o versiune de un minut, minut in care jucatorul trebuie sa adune cat mai multe puncte pentru a-si intrece toti prietenii care joaca acest joc.
In incercarea de a atrage si jucatori noi, Zuma Blitz vine cu o multime de facilitati care nu erau oferite pana acum in gama larga de jocuri zuma. Dintre aceste vom aminti cateva din cele mai importante. In primul rand, exista acum intreceri saptamanale. Astfel fiecare jucator concureaza cu toti jucatorii Zuma Blitz de pe Facebook. Urmeaza sistemul de puncte de experienta, puncte castigate prin scorurile record din jocurile jucate, puncte care deblocheaza diferite facilitati si capacitati utile in jocuri.
Informatii aditionale din jocul, performantele si statusul prietenilor care il joaca. Poti vedea ce medalii au prietenii tai, ce abilitati dobandite si deasemenea te poti compara cu ei cu ajutorul clasamentelor in functie de diferite criterii. Zuma Blitz este al doilea joc al PopCap pe Facebook, alaturi de Bejeweled Blitz, joc ce a adunat pana acum peste 50 de milioane de jucatori.