Compania aeriana Olympic Air renunta la rutele pe care le onora pana in prezent intre Atena si Amsterdam, decizie care duce automat la parasirea zonei Europa de Vest. Inca de la infiintarea Olympic Air in anul 2009, dezvoltarea companiei s-a realizat in special prin operarea permanenta de zboruri in aceasta zona. Prin aceasta decizie, raman doar doi operatori care vor zbrura catre cele doua orase, una dintre ele fiind compania aeriana franceza Air France, cu doua curse pe zi si planuri de reducere a frecventei la un singur zbor zilnic spre Atena, respectiv Amsterdam.
Transavia, subsidiara Air France, care ofera bilete de avion low cost, va avea in schimb 3 zboruri zilnice intre Atena si Amsterdam. Odata cu plecarea Olympic Air din Europa de Vest, reprezentatii companiei aeriene vizeaza o noua nisa de piata, prin zboruri numeroase in sud-estul Europei si in regiunea est-mediteraneana.
Cursele intre Amsterdam si Atena au fost inaugurate inaintea Olimpiadei din Atena, dar dupa acest eveniment numarul de cereri de bilete de avion pentru ruta mentionata au scazut dramatic. In perioada Jocurilor Olimpice de la Atena, cei mai multi pasageri ce au calatorit cu Olympic Air au provenit din tari precum Italia, Austria, Belgia, Marea Britanie si Franta.
Intre timp, compania aeriana Olympic Air planuieste sa lanseze doua noi zboruri catre Israel si Tel Aviv incepand cu luna martie 2012, dupa ce in aceasi perioada a anului 2011 operatorul a lansat o noua ruta cu destinatia Belgrad.
Olympic Air este cea mai mare companie aeriana din Grecia, fondata pe 29 septembrie 2009. Compania apereaza zboruri in aproximativ 40 de tari din lume si decolari in special de pe Aeroportul International din Atena, Aeroportul Thessalonik si Aeroportul Rhodos din Grecia.
In anul 2010 Olympic Air si Aegean Airlines au fost acuzate de practici anticoncurentiale. La data de 26 ianuarie 2011, parteneriatul dintre cele doua companii aeriene a fost anulat dupa pronuntarea verdictului justitiei.