Sa treci printr-un munte de mail-uri zilnic nu e deloc treaba usoara. Numarul de mail-uri trimise anul trecut a crescut cu 10% fata de anul precedent. Astazi, copywriter-ii si designarii stiu foarte bine cat de mult poate insemna un foarte scurt mesaj sau o imagine pentru a atrage cumparatori si categoric o stiu mai bine decat marea majoritate a “profesionistilor” in advertising.
Desi multi spun ca atunci cand vine vorba de Email Marketing nu prea mai sunt mari sansele, cei care spun asta gresesc. Gresesc pentru ca ei sunt de parere ca acum, o pagina cu 10.000 de fani pe Facebook e mai importanta decat o baza de date cu 10.000 de mail-uri, abonati la site-ul tau. Gresit, 10.000 de fani nu au valoare nici a macar 1000 de abonati.
De ce? Pentru ca abonatii sunt cei care doresc sa fii acolo in spatiul lor privat, in casuta lor de mail si iti permit sa ii contactezi, oricand. In schmb, fanii sunt fani poate si altor 1000 de pagini si cel mai probabil, continutul tau se va pierde ingropat de miile de postari pe care le primeste fiecare zilnic in feed-ul Facebook.
In schimb, cand cineva iti ofera adresa lui de mail, vrea sa se asigure ca n rateaza nimic din ce scrii, nimic din ce oferi nou, nimic din ce ai la promotie etc. Un abonat iti va permite sa il contactezi oricand si de aceea, un mail este mai important decat 100 de like-uri.
Astfel, daca ai un magazin online, un site sau un simplu blog, vei vrea sa ai abonati prin mail. Bineinteles, asta nu inseamna ca social media nu e un mediu bun in care sa iti promovezi site-ul insa mail-urile inca pot fi metoda cea mai bna de a creste cu succes o afacere si de a ajunge cat mai usor la un grup de cumparatori.