Cand realizam un logo, ca web designeri, trebuie sa tinem cont de anumite lucruri pentru a realiza un logo profesional. Chiar si cei mai buni web designeri au momente in care sunt blocati, nu mai au inspiratie, insa daca tineti cont de urmatoarele sfaturi, ideile vor veni iar voi va veti indrepta in directia cea buna in procesul de web design si creare logo.
- Cu cat este mai simplu cu atat este mai bun. Un logo prea complicat poate fi greu de memorat si greu de reprodus. Cu cat un logo este mai simplu cu atat este mai usor de memorat – un bun exemplu este logo-ul de la Nike, de la Pepsi, sau chiar emblema de la Mercedes J
- Marimea logo-ului conteaza! Logo-ul unei companii trebuie sa fie flexibil, sa poata fi adaptat pentru imprimarea pe diferite produse, sa poata fi pus pe diferite site-uri, sa poata fi pus pe diferite documente, fara ca acesta sa ocupe prea mult spatiu. Logo-urile prea complexe, nu pot fi reproduse sau imprimate pe hartie la o marime mai mica – si sa fie de asemenea si calitative.
- Designul unui logo trebuie sa creeze un impact. Nu prea poti avea control asupra timpului de vizualizare al logo-ului, insa cand e vizualizat, acesta trebuie sa creeze o stare, un impact. In web design logo-ului nu i se acorda o prea mare atentie, vizitatorul vede logo-ul si isi muta imediat privirea, iar logo-ul trebuie sa creeze o imagine buna instantaneu.
- Logo-ul trebuie sa fie sugestiv. In procesul de web design, aspectul site-ului va fi in concordanta cu logo-ul. Pentru o firma de web design Iasi rolul logo-ului este foarte important.
- Logo-ul trebuie sa fie memorabil si unic. Un logo daca este unic, simplu si atragator, va fi memorabil. Cand creezi un logo, incearca sa nu il faci asemanator marilor brand-uri, deoarece aceste detalii vor face persoanele ce il vizualizeaza sa creada ca este copiat.
In procesul de web design logo-ul este realizat sau reprodus de web designer. Site-ul ce urmeaza a fi realizat va avea logo-l companiei daca acesta exista sau va fi creat de cate web designer. Pentru un logo exemplar, de invidiat, trebuie sa tinem cont de domeniul de activitate al comapniei pentru care facem site-ul si de recomandarile clientului.
Logo-ul s-ar putea sa necesite putin mai multa inspiratie decat procesul de web design deoarece printr-o simpla imagine si eventual putin text, designerul trebuie sa sugereze un mesaj complet.