In constructia unui site partea de web design joaca un rol important, dar la fel de necesara este si partea de optimizare pentru motoarele de cautare. Prin urmare, folosirea unor cuvinte cheie sau a unor taguri trebuie sa fie cat mai corecta pentru a beneficia la maximum de avantajele unei optimizare bune.
Atunci cand iti construiesti un site este foarte indicat sa-ti alegi cuvintele cheie inca de la inceput, deoarece pe masura ce pagina prinde contur acestea trebuie introduse in mod natural in continut. Este o greseala sa termini un site, iar mai apoi sa-l optimizezi, deoarece este foarte probabil ca el sa fie deja vizitat de spiderii motoarelor de cautare care deja l-au catalogat, iar mai apoi cand apar cuvintele cheie caracteristice totul sa fie dat peste cap. Mai mult decat atat, introducerea lor intarziata poate parea fortata si pentru cititori, astfel incat placerea de a citi va fi alterata de acest cuvinte cheie care practic nu-si au locul in continut.
Mai departe, odata ce ai terminat de scris un articol trebuie sa-i introduci cateva tag-uri, iar WordPress-ul este o platforma grozava care iti faciliteaza mult munca in acest sens. Este o idee buna ca aceste tag-uri sa fie reprezentate de cuvintele tale cheie, deoarece astfel vei capata o indexare mai buna, iar succesul nu este decat la un pas distanta.
Cand iti alegi cuvintele cheie trebuie sa fii constient si de competitia lor, deoarece unele sunt chiar foarte populare precum „auto”, „filme” si asa mai departe, iar competitia creste direct proportional cu capacitatea celor ce le-au construit de a le optimiza pentru motoarele de cautare sau capacitatea financiara. Prin aceast ultim termen vreau sa subliniez faptul ca odata ce ai bani pe care vrei sa-i investeti intr-un asemenea proiect, sansele de reusita cresc considerabil, iar tu ca neexperimentat si fara un buget de investitii nu poti concura pe cuvinte cheie importante si sa speri la un succes rasunator.