Autocolantele promotionale sunt utilizate de catre persoanele fizice, juridice, precum si de firmele corporative pentru a creste gradul de constientizare al brandului si vizibilitatea acestuia. Publicitatea prin autocolante este considerata ca fiind o metoda foarte eficienta de marketing si de cunoastere a brandului. Autocolantele pot fi foarte usor modificate si adaptate si acesta este probabil unul dintre principalele motive pentru care sunt atat de populare in randul intreprinderilor. Cele mai multe autocolante promotionale sunt auto adezive si pot fi la fel de mici ca un abtibild sau la fel de mari ca semnele acrilice sau chiar ca niste bannere roll up si pe stativ.
Succesul in campaniile in care utilizati autocolante sau afise consta in tipul acestora pe care il alegeti pentru a creste vizibilitatea brandului. Exista mai multe tipuri diferite de autocolante promotionale disponibile care pot fi imprimate digital. Unele dintre autocolantele simple sunt acelea care au numele afacerii dumneavoastra si logo-ul si pot fi distribuite la expozitii, evenimente comerciale, expozitii precum si ca materiale de corespondenta. Cele mai populare autocolante promotionale sunt cele care sunt folosite pe bara de protectie sau parbrizul masinii. Acestea au de obicei un mesaj de transmis, altul decat numele sau logo-ul firmei. Autocolantele pe bara de protectie sunt considerate ca fiind una dintre cele mai eficiente metode de promovare din cauza ca ele pot fi vazute de foarte multi oameni.
Un al treilea tip de autocolant este cunoscut sub numele de autocolante informative, acestea fiind cele care au informatii pe ambele fete, avantajul major fiind ca oamenii se pot folosi de fiecare parte. In mod normal acestea sunt folosite pentru a promova lansarea unor produse noi, reduceri la produsele existente, deschiderea unui nou punct de vanzare sau magazin. Unele companii de asemenea utilizeaza partea din spate a autocolantului pentru o forma de abonare sau a unui cupon de reduceri. Problema este insa ca un autocolant nu ar trebui sa fie doar o carte de vizita a afacerii dumneavoastra ci ar trebui sa aiba o valoare si pentru client. De ce ar pune o persoana autocolantul afacerii dumneavoastra pe parbrizul sau frigiderul acestora?
Prin urmare va trebui sa luati in considerare si adaugarea de valori pentru clienti in timp ce implementati o campanie promotionala de acest tip. Designul autocolantului ar trebui sa fie ingrijit, iar textul ar trebui sa iasa in evidenta si sa fie usor de inteles. Atentie insa la detalii, este important atunci cand vine vorba de autocolante promotionale, deoarece acest lucru va ajuta afisul dumneavoastra sa iasa in evidenta. Daca oamenii nu pot vedea reclama dumneavoastra sau nu o poate citi atunci cauza este pierduta.
In concluzie promovarea prin autocolante, afise sau bannere este una dintre cele mai bune existente, insa este nevoie sa acordati multa atentie pentru ca acestea sa fie atragatoare pentru clienti, atat din punct de vedere al aspectului vizual cat si al ofertei.