Dacă sunteți interesați cu adevărat în marketingul de articole, atunci trebuie să știți de la bun început că nu este suficient numai să scrieți niște articole grozave. Este necesar să le puteți și publica în cadrul unui director de articole. Problema este că nu toate directoarele de articole sunt la fel. Iată la ce trebuie să fiți atenți atunci când doriți să vă publicați articolele pe un astfel de site.
1. Poziția pe care se află
Nu are nici un rost să vă publicați articolele pe un director care nu vă poate aduce nici un pic de trafic. După cum probabil știți, unul dintre beneficiile pe care vi le oferă publicarea articolelor într-un director de articole este acela că puteți include în ele un link către siteul vostru. Când vizitatorii citesc articolul și văd linkul, pot da click pe el și pot ajunge pe pagina voastră web, unde pot afla mai multe informații sau pot cumpăra produsele sau serviciile pe care le vindeți.
Pentru a afla pe ce poziție se află un director de articole, căutați diverse cuvinte cheie pe Google pentru nișa sau segmentul de piață în care vă aflați. Unele rezultate s-ar putea să fie chiar cele căutate! Care sunt acele directoare care apar cel mai des în lista de rezultate?
Directoarele care se află pe poziții fruntașe sunt cele mai recomandate! Ele vă pot aduce cel mai mult trafic. Cele care se găsesc pe alte pagini mai îndepărtate nici nu ar trebui să li se acorde atenție.
2. Page rank-ul
Un alt beneficiu al directoarelor de articole este acel link pe care îl includeți în articolele publicate și care este, de fapt, adresa siteului vostru. Pentru un rezultat și mai bun, ar trebui să folosiți un cuvânt cheie pentru acel link care să fie cel pe care îl vizați și nu unul generic de tipul „siteul meu”.
Motoarele de căutare remarcă acele cuvinte folosite pentru linkul siteului și le oferă mai multă atenție celor care provin de la directoare de articole mai mari și mai bine poziționate. Un site cu un page rank mai mare este oricând mai valoros decât unul cu un page rank mic.
3. Standarde
Are directorul de articole pe care urmează să vă publicați articolele o politică editorială? Dacă răspunsul este da, atunci este și bine, dar este și rău. Rău, pentru că articolele voastre nu vor apărea imediat pe site, ele urmând să treacă printr-o perioadă de așteptare, în care editorii directorului de articole le vor analiza și, dacă totul este în regulă, le vor publica.
De asemenea, este și bine, pentru că acest lucru arată că directorul acordă o mare atenție conținutului care urmează a fi publicat și nu va permite apariția nici unui articol care este de o calitate slabă.
4. Recomandări
Ce părere au alți oameni despre directorul de articole pe care vă gândiți voi să vă publicați articolele? Vizitați câteva siteuri, bloguri sau forumuri despre marketing online și cereți niște recomandări. Dacă directorul în cauză este foarte apreciat de multă lume, atunci puteți să vă publicați fără griji articolele pe el!
5. Statistici
Când apelați la un director de articole, interesați-vă ce oferă acesta membrilor care doresc să publice articolele acolo. Vă lasă să monitorizați traficul și rata de clickuri prin statistici detaliate? Vă permite să includeți în articole și linkuri către siteul vostru? Oferă și altora posibilitatea de a republica articolele voastre pe siteurile lor?
Poate că este greu de crezut, însă unele directoare nu oferă astfel de lucruri! Înainte de a publica un articol, vedeți ce beneficii aveți.
Marketingul de articole ține de volum. Cu cât veți publica mai multe articole, cu atât mai mult succes veți avea. Și cu cât veți alege un director articole mai bun, cu atât mai mult veți avea de câștigat de pe urma acestuia.